PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => ServiceNow Senior Technical Consultant <=

  • 1. Data: 2022-09-28 10:15:07
    Temat: Warszawa => ServiceNow Senior Technical Consultant <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Naszym Klientem jest firma oferująca rozwiązania z szeroko
    rozumianego obszaru zarządzania IT, a w szczególności z
    obszarów zarządzania usługami (Service Management),
    transformacji cyfrowej (Digital Transformation) oraz automatyzacji
    procesów (RPA)

    *****
    ***** ServiceNow Senior Technical Consultant
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Realizacja projektów wdrożeniowych w oparciu o platformę
    ServiceNow
    * Wsparcie techniczne w procesie analizy wymagań biznesowych i
    funkcjonalnych
    * Udział w tworzeniu specyfikacji technicznej, dokumentacji
    powdrożeniowej, procedur i instrukcji dla użytkowników
    * Projektowanie, implementacja i konfiguracja platformy ServiceNow
    * Wsparcie techniczne w integracji platformy ServiceNow z systemami
    zewnętrznymi
    * Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji technicznych, warsztatów
    i szkoleń
    * Udział w rozwoju i wsparciu platformy
    * Ścisła współpraca w zespole projektowym

    ***** Wymagania:

    * Bardzo dobra znajomość platformy ServiceNow
    * Minimum 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu i/lub utrzymywaniu
    platformy ServiceNow
    * Praktyczna znajomość JavaScript, SQL, HTML/CSS lub innych
    języków programowania (np. C#, .NET)
    * Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną pracę z
    dokumentacją techniczną
    * Umiejętność pracy w zespole projektowym
    * Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć podejmowania wyzwań

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Posiadanie certyfikatów ServiceNow
    * Znajomość zagadnień związanych z integracją systemów za
    pomocą Web Service, REST API
    * Znajomość SoupUI
    * Posiadanie certyfikatu ITIL Foundation (lub wyższego)
    * Doświadczenie w procesach migracji danych

    ***** Oferujemy:

    * Stabilne warunki zatrudnienia
    * Możliwość poznania nowoczesnych trendów i technologii na rynku
    IT
    * Możliwość rozwoju zawodowego, osobistego, społecznego,
    uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
    * Benefity pozapłacowe (opieka medyczna LUX MED, karta MultiSport,
    ubezpieczenie na życie, lekcje języka angielskiego), imprezy
    integracyjne i inne dodatki

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2209