PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Regular / Senior Producer <=

  • 1. Data: 2021-04-07 17:30:04
    Temat: Warszawa => Regular / Senior Producer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient to niezależne studio deweloperskie, producent gier z
    siedzibą w Warszawie oraz Rzeszowie. Posiadają profesjonalny
    zespół z doświadczeniem w tworzeniu gier - od tych
    niezależnych po gry AAA na wszystkich istniejących platformach.

    Poszukujemy osoby, która wesprze zespół w pracach nad
    niezapowiedzianą jeszcze grą, ambitnym narzędziem do wsparcia
    produkcji gier oraz przyszłymi projektami.

    *****
    ***** Regular / Senior Producer
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Planowanie, kierowanie i kontrolowanie działań produkcyjnych
    * Określanie i zarządzanie priorytetami w celu zapewnienia
    realizacji celów projektu
    * Monitorowanie projektów, identyfikowanie i oceną ryzyka
    * Współpraca z outsourcerem i partnerami biznesowymi
    * Określanie i kontrolowanie velocity zespołu
    * Zarządzanie backlogiem

    ***** Nasze super wymagania:

    * Co najmniej 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku i
    ukończony przynajmniej jeden projekt komercyjny
    * Doświadczenie w zarządzaniu projektami i optymalizacji zasobów
    * Wysokie umiejętności analityczne
    * Bardzo dobra znajomość MS Excel, Jira lub HacknPlan
    * Analityczne podejście przy rozwiązywaniu problemów
    * Umiejętność pracy w zespole
    * Samodzielność, umiejętna organizacja swojej pracy
    * Wysoko rozwinięte kompetencje miękkie
    * Komunikatywna znajomość języka angielskiego
    * Zamiłowanie do branży gamedev

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Wykształcenie wyższe na kierunku technicznym lub zarządzania
    * Znajomość lean managementu

    ***** Oferujemy:

    * Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności
    * Dowolna forma współpracy (umowa o pracę, B2B, umowa o dzieło,
    umowa zlecenie)
    * Możliwa całkowita praca zdalna lub w jednym z biur (Warszawa lub
    Rzeszów)
    * Wpływ na całokształt produkcji - gry tworzy u nas cały team, a
    Twój feedback będzie wartościowy
    * Elastyczny czas pracy

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>