PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Quality Assurance Engineer <=

  • 1. Data: 2021-07-22 09:30:04
    Temat: Warszawa => Quality Assurance Engineer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego klienta, który stworzył innowacyjną platformę
    dedykowaną branży e-commerce, obejmującą obszary wdrożeń,
    transportu i magazynowania zarówno dla handlu elektronicznego jak
    i detalicznego, zapewniając pełną kontrolę logistyczną. Ze
    względu na unikalność produktu dedykowanego tak rozwijającemu
    się obszarowi, firma niezmiennie poszerza obszar obsługiwanych
    klientów, wkraczając obecnie na rynki międzynarodowe. W
    związku z ciągłym rozwojem naszego klienta poszukujemy osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Quality Assurance Engineer
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Automatyzacja testowania oprogramowania w ramach zwinnego zespołu,
    obejmującego aplikacje mobilne i webowe
    * Budowanie infrastruktury testowej w celu zapewnienia jakości
    naszego produktu
    * Ustanawianie przepływów pracy i scenariuszy testowych w celu
    poprawy jakości i ciągłej integracji
    * Ścisła współpraca z naszymi zespołami inżynierskimi i
    właścicielami produktów w celu przyczynienia się do ciągłego
    doskonalenia powiązanych procesów
    * Wsparcie zespołu z ręcznymi testami w razie potrzeby

    ***** Nasze wymagania:

    * 3 lata doświadczenia jako Inżynier QA
    * Solidna praktyczna znajomość co najmniej jednego powszechnie
    używanego języka programowania (JavaScript lub TypeScript to
    plus)
    * Solidna znajomość metod testowania w różnych obszarach
    technologicznych, takich jak automatyzacja sieci i automatyzacja
    przeglądarek
    * Znajomość Selenium lub podobnej technologii
    * Znajomość testowania API

    ***** Proponujemy:

    * Praca w międzynarodowej firmie eCommerce o płaskiej hierarchii
    * Krótkie procesy decyzyjne i miejsce na inicjatywę
    * Warsztaty, konferencje i seminaria szkoleniowe wspierające nasz
    rosnący zespół
    * Warszawa: Biuro o powierzchni 250-300 m2, bez typowych "openspace"
    (są większe i mniejsze pomieszczenia)
    * Mikołów: Biuro o powierzchni ~79m2 (z możliwością
    powiększenia) bez typowego "openspace"
    * Konkurencyjne wynagrodzenie
    * Możliwość pracy zdalnej po wdrożeniu (do negocjacji)
    * Biuro o powierzchni 250-300 m2, bez typowego "openspace"
    * Parking
    * Ogromne biurko z wysoką regulacją
    * Laptop i 2 monitory
    * Elastyczne godziny pracy (od 7:30-10:00)

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2107
    => => =>