PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Junior Account Manager (Recruitment) f/m/n <=

  • 1. Data: 2023-02-07 09:00:05
    Temat: Warszawa => Junior Account Manager (Recruitment) f/m/n <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    ? Farmers - swipe left, Hunters - swipe right ?

    Jesteśmy polską agencją rekrutacyjną IT z prawie 15-letnim
    doświadczeniem na rynku. Jesteśmy zgranym zespołem, który
    stawia na kilka kluczowych wartości takie jak: ZAUFANIE,
    SZACUNEK, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, PRACA ZESPOŁOWA, OTWARTA
    KOMUNIKACJA, ORIENTACJA NA WYNIKI.

    Szukamy osoby, która ma pierwsze doświadczenia w sprzedaży
    (najlepiej B2B) i wie, że chce rozwijać się w tę stronę. Mamy
    niezwykle dobrze poukładany proces sprzedaży, który pozwala na
    szybkie wdrożenie się i osiąganie bardzo dobrych rezultatów
    (wysokich prowizji).

    NIE MUSISZ UMIEĆ, MUSISZ CHCIEĆ!

    Twoim następnym krokiem będzie rola Team Leadera | Key Account
    Managera.

    *****
    ***** Junior Account Manager (Recruitment) f/m/n
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Aktywna sprzedaż usług rekrutacyjnych na rynek polski i rynki
    zagraniczne (nie ma co ukrywać, musisz lubić dzwonić)
    * Dbanie o jakość procesu rekrutacyjnego
    * Docelowo - zbudujemy razem Twój zespół rekruterów, którym
    będziesz kierować
    * Wszystkie inne Twoje zadania są celem do osiągania rezultatu

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Chęć rozwoju w sprzedaży B2B, nie wymagamy doświadczenia, ale
    postawy
    * Podejście "can-do" - zawsze szukamy nowych rozwiązań
    * Otwartość na komunikację z różnymi osobami - na co dzień
    będziesz mieć styczność z różnymi osobami - od HR-owców po
    CTO
    * Znajomość języka angielskiego (i/lub niemieckiego) min. B2+
    (chcesz podbić rynki zagraniczne?)

    ***** Oferujemy:

    * Podstawę i bardzo dobrą prowizję za zamknięte procesy
    rekrutacyjne (chcemy, żeby jak najszybciej była ona
    pięciocyforwa)
    * Wsparcie działu marketingu i automatyzację w pozyskiwaniu leadów
    * Jasną ścieżkę rozwoju kompetencji sprzedażowych i liderskich
    * Opiekę medyczną i indywidualne zajęcia z języka angielskiego
    (Tutlo)
    * Biuro zlokalizowane w centrum Warszawy blisko stacji metra "Rondo
    Daszyńskiego" i Pl. Zawiszy (preferujemy pracę na miejscu)
    * Zatrudnienie na B2B/ UZ, w przyszłości jest możliwość UoP
    * Pracujemy 8h dziennie. Nie robisz nadgodzin, nie zabierasz pracy do
    domu
    * Świetną atmosferę - jesteśmy naprawdę zgranym zespołem i
    wzajemnie sobie pomagamy - wszyscy jesteśmy też "na ty',
    kręcimy TikToki, a czasem nawet gramy w nogę, LOL-a czy CS-a

    ***** Inne:

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2302