PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Help Desk Team Leader <=

  • 1. Data: 2020-10-17 10:15:08
    Temat: Warszawa => Help Desk Team Leader <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego klienta, lidera branży logistycznej nie tylko w Polsce
    ale i na całym świecie, zatrudniają ponad 10 000 ludzi w swoich
    oddziałach. W Polsce mają biura w 4 miastach (największe w
    Warszawie) i dostarczają produkty w ponad 1000 punktów w kraju.
    Szukamy Team Leadera Zespołu Service Desk, który będzie
    koordynował pracę całego zespołu zgodnie z gwarantowanym SLA.

    *****
    ***** Help Desk Team Leader
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Zarządzanie i koordynacja pracą zespołu Service Desk
    (konsultanci) świadczącego usługę zdalnego wsparcia IT dla
    Klienta firmy w trybie 24/7 (m. in. rekrutacja, motywacja,
    odpowiedzialność za rozwój kompetencji zespołu, ustalanie
    grafiku);
    * Zapewnienie właściwego przepływu informacji i odpowiedniej
    komunikacji wewnątrz działu;
    * Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi IT zgodnie z
    gwarantowanym SLA, monitorowanie wskaźników KPI dla usług;
    * Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta - obsługa eskalacji;
    * Identyfikowanie, wprowadzanie i koordynowanie usprawnień procesów
    obowiązujących w firmie

    ***** Nasze oczekiwania:

    * Doświadczenie w roli lidera zespołu wsparcia użytkownika
    * Dobra znajomość systemów i narzędzi IT oraz kluczowych procesów
    informatycznych;
    * Bardzo dobre umiejętności organizacyjne, komunikacyjne,
    prezentacyjne;
    * Analityczne myślenie, umiejętność rozwiązywania problemów i
    pracy pod presją czasu w dynamicznym środowisku;
    * Wysoki poziom samodzielności i odpowiedzialności w wykonywaniu
    powierzonych zadań, inicjatywa w działaniu, zaangażowanie w
    pracę i zorientowanie na realizację celów biznesowych;
    * Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną
    komunikację.

    ***** Oferujemy:

    * Stabilną praca w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    * Bogaty pakiet socjalny
    * Pracę w ambitnym zespole, wspierającym kreatywność i rozwój
    * Pracę z nowymi technologiami i szkolenia zapewniające rozwój
    zawodowy.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2010