-
1. Data: 2004-01-25 18:59:40
Temat: WROCŁAW
Od: "Małgorzata Łukowska" <m...@p...onet.pl>
Szukam pracy we Wrocławiu najlepiej biurowej;
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- doświadczenie na stanowisku asystentki, pracownika biurowego, doradcy
klienta,
- podstawowa znajomość księgowości (faktury, przelewy, prowadzenie
dokumentacji firmy)
- dokumentacja eksportowa, odprawy celne,
- znajomość komputera,
- prawo jazdy kat. B z praktyką.
Jestem sumienna, dyspozycyjna, odpowiedzialna i dokładan.
Małgorzata 0604-597-325
e-mail: m...@w...pl
Najnowsze w dziale Praca
-
Uważaj na fałszywe oferty pracy: jak rozpoznać oszustwo rekrutacyjne
-
Koniec z tajemnicą płac w firmach. Co przejrzystość wynagrodzeń oznacza w praktyce?
-
Praca w produkcji i logistyce 2025: płace rosną, zatrudnienie pozostaje stabilne
-
Ile zarabiają absolwenci uniwersytetów i politechnik w Polsce? Ranking zarobków 2024