-
1. Data: 2004-02-11 11:12:12
Temat: WARSZAWA//ASYSTENTKA
Od: "ania" <b...@h...com>
Szukam pracy jako asystentka zarządu, księgowości etc.
Posiadam stosowne doświadczenie zawodowe.
DODATKOWE UMIEJĘTNOŚCI :
Znajomość j.angielskiego.
Znajomość środowiska Windows.
Bardzo dobra znajomość internetu.
Czuwanie nad terminowym załatwianiem spraw firmy.
Prowadzenie i zarządzanie biurem.
Znajomość SYMFONII (HANDEL, KADRY i PŁACE), WF Mag.
Znajomość bankowości elektronicznej (MULTICASH i inne).
Umiejętność korzystania z zasobów sieci intranetowej oraz sieci globalnej.
Znajomość przepisów prawa administracyjnego, prawa pracy, finansowego,
rozliczeń ZUS.
Szkolenie dot. ochrony danych osobowych.
Komunikatywność, samodzielność, zaangażowanie.
Zdolność podejmowania samodzielnych decyzji, otwarty umysł, kreatywność.
Proszę o poważne oferty.
Kontakt: b...@h...com
Mobile: 0 - 504 - 541 - 163
pozdrawiam
ania
Najnowsze w dziale Praca
-
Zmiany w stażu pracy - wnioski o zaświadczenia z ZUS dopiero od stycznia 2026 r.
-
Transformacja rynku pracy IT a wynagrodzenia - jak zmieniają się płace w Polsce
-
Koniec rynku pracownika? Sprawdź, gdzie wciąż można negocjować wynagrodzenia
-
Luka płacowa na odwrót. W tych branżach zarobki kobiet są wyższe niż mężczyzn