PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop, weekendy, płaca › Urlop, weekendy, płaca
  • Data: 2008-06-24 11:40:36
    Temat: Urlop, weekendy, płaca
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niedawno zacząłem pracować w nowej firmie (umowa na okres próbny - 3
    miesiące), wcześniej zaplanowałem dwutygodniowy wyjazd.
    Ustaliliśmy, że z racji, w dniu wyjazdu przysługiwać mi będą tylko dwa dni
    urlopu, pozostały czas mojej nieobecności zostanie potraktowany jako urlop
    bezpłatny.

    I teraz się zastanawiam jak się rozlicza weekendy w takim wypadku? Bo o
    OIDP weekendy nie są wliczane do czasu pracy i teraz nie wiem czy za nie
    należy mi się płaca (co w sumie byłoby dość kuriozalne ;) czy też nie?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net