PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa zlecenie i pol etatu

  • 1. Data: 2005-08-21 05:48:13
    Temat: Umowa zlecenie i pol etatu
    Od: Musiał <m...@w...pl>

    Witam

    W chwili obecnej jestem zatrudniony na 1/2 etatu, prawdopodobnie od wrzesnia
    odatkowo "zalapie" sie w innym miejscu na umowe zlecenie. Pytanie moje
    dotyczy kwoty jaka zostanie mi "zabrana" z wynagrodzenia z umowy zlecenia
    na rzecz podatkow i skladek. Wynagrodzenie na 1/2 etatu wynosi 580 zl brutto
    a w przypadku umowy zlecenia 1500 zl brutto. Ile dostane na tzw. "reke" z
    umowy zlecenia przy powyzszych kwotach? Dodatkowo ile bym dostal gdybym nie
    byl zatrudniony na 1/2 etatu?

    Pozdrawiam,
    D.Musiał

  • 2. Data: 2005-08-21 06:53:15
    Temat: Re: Umowa zlecenie i pol etatu
    Od: b...@o...pl

> [...]
    > umowy zlecenia przy powyzszych kwotach? Dodatkowo ile bym dostal gdybym nie

    u innego pracodawcy umowa zlecenie jest obciążona tylko 19% podatku w tym
    zdrowotne bez względu na wysokość wynagrodzenia w I pracy. powodzenia!

  • 3. Data: 2005-08-21 07:29:22
    Od: Musiał <m...@w...pl>

    Witam

    > u innego pracodawcy umowa zlecenie jest obciążona tylko 19% podatku w tym
    > zdrowotne bez względu na wysokość wynagrodzenia w I pracy. powodzenia!

    czyli rozumiem, ze "na reke" dostane 1215 zl? A co w przypadku gdy przestane
    pracowac na 1/2 etatu? Ile % wtedy zostanie odjete?

    Dodatkowo jak wyglada sprawa urlopu w przypadku w przypadku pracy na 1/2
    etatu od 01.01.2004 (pierwsza umowa do 31.03.2004, druga do 31.12.2005)? Ile
    dni jest mi nalezne na dzien dzisiejszy? Kadrowa twierdzi, ze 15, jednak czy
    tak jest faktycznie? Zadnych dni wolnych nie bralem i jest to moja pierwsza
    praca.

    Pozdrawiam,
    Musiał

  • 4. Data: 2005-08-21 08:15:20
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    b...@o...pl napisał(a):

    > u innego pracodawcy umowa zlecenie jest obciążona tylko 19% podatku w tym
    > zdrowotne bez względu na wysokość wynagrodzenia w I pracy. powodzenia!

    tak by bylo pod warunkiem ze jest studentem do 26 roku zycia...
    Nie osiaga on minimalnego wynagrodzenia w 1-wszej pracy, dlatego jego
    umowa zlecenie bedzie obciazona dodatkowo skladkami ZUS...
    czyli na raczke okolo 1050pln...

    Pozdrawiam...