PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa absolwencka i wysokość wynagrodzenia

  • 1. Data: 2003-09-01 15:51:10
    Temat: Umowa absolwencka i wysokość wynagrodzenia
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Na wniosku, który pracodawca zgłasza do UP gdy chce zatrudnić absolwenta na
    umowę absolwencką (z refundacją części kosztów zatrudnienia przez UP) jest
    punkt "Wysokość wynagrodzenia" - i tu moje głupiutkie pytanie - czy jeśli
    nie pisze ani brutto, ani netto to o jaką wielkość chodzi? Netto czy brutto?
    ...i proszę nie strzelać ;-)

  • 2. Data: 2003-09-01 18:16:24
    Temat: Re: Umowa absolwencka i wysokość wynagrodzenia
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > punkt "Wysokość wynagrodzenia" - i tu moje głupiutkie pytanie - czy jeśli
    > nie pisze ani brutto, ani netto to o jaką wielkość chodzi? Netto czy

    od 640 brutto wzwyz :>

    Jean

  • 3. Data: 2003-09-01 18:23:51
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > od 640 brutto wzwyz :>

    Chyba się nie zrozumieliśmy. Pytałem jak rozumieć "wysokość wynagrodzenia" -
    czy jako wartość netto czy brutto? (bo na formularzu nic nie pisze)

    Poza tym - skąd wziąłeś kwotę 640zł brutto? :-D

  • 4. Data: 2003-09-01 20:10:24
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Chyba się nie zrozumieliśmy. Pytałem jak rozumieć "wysokość
    wynagrodzenia" -
    > czy jako wartość netto czy brutto? (bo na formularzu nic nie pisze)
    >
    > Poza tym - skąd wziąłeś kwotę 640zł brutto? :-D

    zawsze podaje sie brutto !!
    minimalne wynagrodzenie to 800, ale moze byc ono obnizeone o 20% w 1 roku (w
    zyciu) pracy :>

    Jean

  • 5. Data: 2003-09-02 08:42:52
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    A myslisz, ze ktos to czyta?

    Sasza

  • 6. Data: 2003-09-02 17:45:28
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "Sasza" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A myslisz, ze ktos to czyta?

    No a myślisz, że nie? Przecież od tego zależy ile zatrudniona osoba będzie
    dostawała wypłaty.