PracaGrupypl.praca.dyskusjeUMOWA ZLECENIE a choroba › UMOWA ZLECENIE a choroba
    From: "Krzysztof" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: UMOWA ZLECENIE a choroba
    Date: 3 Mar 2005 19:07:01 +0100

    Pracuje na umowe-zlecenie z terminem zakonczenia lipiec 2005, tak sie u mnie w firmie
    zatrudnia,
    zlecenia roczne. Niestety etatu do tej pory sie nie dorobilem.
    Mam kilka pytan do grupy. Niestety nic nie moglem znalesc na ten temat.
    1. Czy przysluguje mi urlop (pracuje juz prawie rok i chyba nelezy mi sie te 26 dni
    urlopu.
    2. Jakie sa przywileje i wady zlecenia
    3. Jak to jest z niagloscia pracy
    4. Czy zlecenie wlicza sie do stazu pracy.

    Patrze na ludzi w mojej firmie ktorzy maja etat: premie, trzynastki, nagrody, talony
    na swieta, nagrody
    z zysku, akcje pracownicze, prywatne leczenie, paczki dla dzieci na swieta itp.

    A my zleceniowcy mozemy tylko popatrzec i poplakac. Jak kos mi powiedzial
    pracownikowi na etat to
    wszystko mozna dopisac do wynagrodzenia, a na zlecenie nie.

    Jak to jest, moze ktos mi odpowie.

    Czy mozna jakos walczyc z pracodawca, nie kazdy pracownik musi znac dokladnie prawo
    pracy.

    Chetnie bym im dokopal i odszedl z tej firmy bo juz mam dosyc.

    A przeciez ja pracuje, od 10 czesto do 21 i tak samo sie staram jak etatowcy, a
    pracodawca ma mnie w
    dupie.

    Krzysztof