PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tylko nie to...

  • 11. Data: 2002-09-19 07:20:40
    Temat: Re: Tylko nie to...
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    Mac wrote:

    > A kto Ciebie tu trzyma ?

    lepiej nie zaczynajmy tego tematu bo znowu stworzy sie dyskusja na 100
    postow - zupelnie niepotrzebna.
    nikt mnie nie trzyma dlatego juz dlugo tu nie posiedze.

    ax

  • 12. Data: 2002-09-19 07:21:26
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    Seco wrote:

    > a jak Ty chcesz to zrobic ?
    > pls podziel sie informacja
    > bo mnie tu tez tylko grawitacja trzyma ...

    tzn. ja mam pewne mozliwosci.
    po pierwsze zalatwiam przyznanie obywatelstwa niemieckiego no i licze na
    lut szczescia w loterii wizowej usa.

    ax

  • 13. Data: 2002-09-19 07:22:53
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    Tomasz Onyszko wrote:

    > Ty tos ies trasznie musisz meczyc

    sluchaj - jak masz prace, pieniadze i mieszkanie to lepiej zapisz sie do
    innej grupy bo takich jak my nigdy nie zrozumiesz.

    axel d.

  • 14. Data: 2002-09-19 07:32:30
    Od: "Tomasz Onyszko" <t...@f...net.pl>

    Axel D. wrote:

    > sluchaj - jak masz prace, pieniadze i mieszkanie to lepiej zapisz sie
    > do innej grupy bo takich jak my nigdy nie zrozumiesz.
    znasz mnie? dlaczego zalozyles ze mam prace, pieniadze i mieszkanie ????

    --
    Tomasz Onyszko

  • 15. Data: 2002-09-19 07:34:32
    Od: "Tomasz Onyszko" <t...@f...net.pl>

    Axel D. wrote:
    > lepiej nie zaczynajmy tego tematu bo znowu stworzy sie dyskusja na 100
    > postow - zupelnie niepotrzebna.
    > nikt mnie nie trzyma dlatego juz dlugo tu nie posiedze.
    Pozwole sobie wyrazic swoje prywatne zadowolenie
    Tylko zrob cos dla mnie, nie chodz glosowac na emigaracji w czasie wyborow
    itp

    OK, EOT bo dyskusja jest niepotrzebna - zeby bylo jasne - przewaznie _nigdy_
    nie wplatuje sie w takie dyskusje, teraz jakos nie wytrzymalem

    EOT

    bo wogole zrobilo sie NTG

    --
    Tomasz Onyszko

  • 16. Data: 2002-09-19 08:14:35
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Anna <c...@n...gazeta.pl> wrote:
    > Wszystkie niepowodzenia zebrały się do kupy. Powiedzcie, co robicie, gdy
    > odkrywacie, że jednak mogą Wam jeszcze zmoknąć oczy choć dawno w nich nie
    > padało?
    > Jak się podnosicie na duchu?

    Staramy się nei upadać.

    A pracy trzeba szukac KAŻDEJ. Tylko trzeba się naprawdę dobrze
    zastanowić co sie potrafi i nie wmawiać sobnie, że 'ja do tego sie nie
    nadaję'.

    --
    ___________ (R)

  • 17. Data: 2002-09-19 09:01:42
    Od: "Seco" <s...@w...pl>

    > znasz mnie? dlaczego zalozyles ze mam prace, pieniadze i mieszkanie ????

    a Ty znasz mnie ?
    skad wiesz w jakiej jestem sytuacji ?
    wrozka jestes ? ... te tez nie ta grupa ...

  • 18. Data: 2002-09-19 09:08:35
    Od: "Seco" <s...@w...pl>

    > sluchaj, jak ci tutaj jest tak zle to myk, zmien obywatelstwo i zmaieszkaj
    > tym innym wymarzonym, przeciez tam sie napewno o ciebie zabijaja

    chlopie to nie o to chodzi
    jesli mam do wyboru
    a) byc nikim (po studiach) i nie miec pracy we wlasnym kraju
    b) byc nikim i zasowac na budowach za przyzwoite pieniadze w innym kraju
    to dla mnie wybor jest oczywisty

  • 19. Data: 2002-09-19 09:16:06
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    Seco wrote:

> [...]
    > a) byc nikim (po studiach) i nie miec pracy we wlasnym kraju
    > b) byc nikim i zasowac na budowach za przyzwoite pieniadze w innym

    podyskutowalbym z checia , ale to nie na tej grupie bo nie do takich
    dyskusji ona jest, jezeli chcesz mozemy wymienic poglady na priv