PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tester w Comarch w Krakowie

  • 11. Data: 2006-04-04 09:34:17
    Temat: Re: Tester w Comarch w Krakowie
    Od: M...@g...com

    Sadzac po opiniach to rzeczywiscei ten comarch to jakas lipa...
    Wiec radze dowiedz sie ile Ci zaproponuja i albo sie zgodzic albo nie
    ..zalezy od osobistej sytuacji...

  • 12. Data: 2006-04-04 13:01:12
    Od: "bedi" <m...@p...onet.pl>

    > Sadzac po opiniach to rzeczywiscei ten comarch to jakas lipa...
    > Wiec radze dowiedz sie ile Ci zaproponuja i albo sie zgodzic albo nie
    > ..zalezy od osobistej sytuacji...

    Bardziej mi zalezy na mozliwosci rozwoju niz na kokosach. Bedzie doswiadczenie,
    beda kokosy. Chodzi mi tylko o to czy jako tester mozna sie w ogole rozwijac i
    czy mozna wskoczyc pozniej na programiste

    pozdro

  • 13. Data: 2006-04-04 15:25:01
    Od: "ppp" <p...@g...pl>

    W Comarchu jesli tylko umiesz programowac to od razu zrobia cie programista.
    Moj znajomy dostal prace jako wdrozenieowiec a po 2 tygodniach delikatnie go
    poprosili zeby zacząl programowac.

    ppp

  • 14. Data: 2006-04-05 07:21:06
    Od: M...@g...com

    Tu gdzie ja teraz jestem przed moim przyjsciem 2 testerow poszlo na
    programistow, ale na poczatku chyba nei za wieksze wcale pieniadze;)
    ale liczy sie doswiadczenie a duze firmy robia duze projekty.