PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy- Białystok

  • 1. Data: 2003-05-12 18:26:56
    Temat: Szukam pracy- Białystok
    Od: "Yahaya" <m...@i...pl>

    Szukam pracy. Mam 27 lat. Studiuję zaocznie ekonomię w Wyższej Szkole
    gospodarowania Nieruchomościami. Moje doświadczenie zawodowe to ponad 5 lat
    pracy w handlu, głównie obsługa klientów indywidualnych oraz
    instytucjonalnych. Zalety: umiejętność pracy w zespole i z zespołem,
    komunikatywność, dobra organizacja pracy, duże zaangażowanie, uczciwość oraz
    dyspozycyjność.Duże doświadczenie w obsłudze klienta, bardzo dobra znajomość
    obsługi komputera, chęć podnoszenia swoich kwalifikacji, wysoka kultura
    osobista i nienaganna prezencja mogą być moim dodatkowym atutem.
    Umiejętności:
    -prawo jazdy kat. B
    -dobra znajomość obsługi komputerów (pakiet MS Office)
    -umiejętność podejmowanie szybkich decyzji
    -znajomość języka rosyjskiego i języka angielski
    Proszę o kontakt mailowy na adres t...@w...pl