PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Szczecin => Senior Fullstack Developer <=

  • 1. Data: 2024-03-26 11:15:02
    Temat: Szczecin => Senior Fullstack Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient, z ponad 200-letnią historią, jest uznawany za
    globalnego lidera w dziedzinie zaawansowanych technologii.
    Specjalizując się w rozwiązaniach dla branży obronnej,
    lotniczej, morskiej oraz cyfrowej, firma ta nieustannie dąży do
    innowacji, mających na celu ochronę ludzi i planety. Z
    zaangażowaniem w rozwój zrównoważony i współpracę, dążą
    do osiągania ekstremalnych wyników w ekstremalnych warunkach.
    Poszukując nowych talentów, nasz klient oferuje możliwość
    pracy w dynamicznym i wspierającym środowisku, gdzie wartości
    takie jak determinacja, innowacyjność i niezawodność są na
    pierwszym planie. Dołącz do zespołu, który kształtuje
    technologie jutra, dbając jednocześnie o rozwój każdego z
    pracowników.

    *****
    ***** Senior Fullstack Developer
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Projektowanie i rozwijanie skalowalnych i wysokowydajnych aplikacji
    internetowych zarówno po stronie front-endowej, jak i
    back-endowej
    * Współpraca z zespołem w celu zapewnienia najwyższej jakości
    rozwiązań
    * Wykonywanie testów i optymalizacja kodu dla lepszej wydajności i
    użyteczności
    * Ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań i doskonalenie
    umiejętności

    ***** Oczekiwania:

    * Doświadczenie komercyjne jako programista Fullstack (3 lata +)
    * Doświadczenie w ASP.NET Core i React
    * Doświadczenie w pracy nad nowoczesnymi, wysokoskalowalnymi
    projektami na poziomie produkcyjnym
    * Doświadczenie z bazami danych
    * Doświadczenie w pracy z platformą chmurową Azure
    * Doskonała znajomość TypeScript i C#
    * Znajomość systemu kontroli wersji Git
    * Testowanie i debugowanie kodu
    * Umiejętności pisania dokumentacji
    * Proaktywne, współpracujące podejście, chęć poszerzania wiedzy,
    analityczne podejście oraz umiejętność podejmowania decyzji
    opartych na danych
    * Biegła komunikacja w języku angielskim (min. poziom B2+/C1)

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Doświadczenie w pracy nad produktami SaaS
    * Znajomość tematu bezpieczeństwa

    ***** Proponujemy:

    * Ekscytująca i ważna posada wiodącego na świecie dostawcy
    rozwiązań morskich
    * Międzynarodowe środowisko pracy i zespołowa współpraca
    międzydziedzinowa
    * Rozwój zawodowy
    * Konkurencyjne warunki finansowe, w tym atrakcyjna polisa
    ubezpieczeniowa i program emerytalny
    * Hybrydowy system pracy (do 50% zdalnie)
    * Prywatna opieka medyczna
    * Ubezpieczenie na życie
    * Służbowy telefon i laptop do użytku prywatnego
    * Współfinansowane obiady (stołówka pracownicza)
    * Platforma świadczeń dodatkowych
    * Lekcje języka w biurze
    * Parking dla pracowników
    * Pakiet relokacyjny
    * Program rekomendacyjny dla pracowników
    * Możliwość zakupu akcji w firmie z 25% rabatem

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2403
    => => =>