PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Szczecin => Realtime (C) Software Developer <=

  • 1. Data: 2024-05-13 18:45:02
    Temat: Szczecin => Realtime (C) Software Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient, z ponad 200-letnią historią, jest uznawany za
    globalnego lidera w dziedzinie zaawansowanych technologii.
    Specjalizując się w rozwiązaniach dla branży obronnej,
    lotniczej, morskiej oraz cyfrowej, firma ta nieustannie dąży do
    innowacji, mających na celu ochronę ludzi i planety. Z
    zaangażowaniem w rozwój zrównoważony i współpracę, dążą
    do osiągania ekstremalnych wyników w ekstremalnych warunkach.
    Poszukując nowych talentów, nasz klient oferuje możliwość
    pracy w dynamicznym i wspierającym środowisku, gdzie wartości
    takie jak determinacja, innowacyjność i niezawodność są na
    pierwszym planie. Dołącz do zespołu, który kształtuje
    technologie jutra, dbając jednocześnie o rozwój każdego z
    pracowników.

    *****
    ***** Realtime (C) Software Developer
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Rozwój i utrzymanie oprogramowania systemów wbudowanych w języku
    C.
    * Obsługa danych specyficznych dla protokołu (przemysłowe
    protokoły komunikacyjne, np. Profinet, Modbus, OPC UA itp.)
    * Projektowanie, implementacja i testowanie nowych funkcji oraz
    rozwiązań.
    * Optymalizacja oprogramowania pod kątem wydajności i zużycia
    zasobów.
    * Współpraca z zespołem w celu identyfikacji i rozwiązania
    problemów technicznych (po PL i ENG).
    * Utrzymywanie dokumentacji technicznej związanej z projektem

    ***** Oczekiwania:

    * 2-3 lata doświadczenia (pozycja Mid) v 3-5 lat doświadczenia
    (pozycja Regular) v Ponad 5 lat doświadczenia (pozycja Senior)
    * Znajomość języków programowania C
    * Znajomość lub chęć intensywnej nauki sieci przemysłowych i
    protokołów polowych (przemysłowe protokoły komunikacyjne, np.
    Profinet, Modbus, OPC UA itp.)
    * Znajomość środowiska programistycznego Visual Studio
    * Znajomość narzędzi CI/CD, w tym Azure DevOps, Git, Polyspace
    * Umiejętność prowadzenia testów manualnych i zautomatyzowanych
    * Znajomość frameworków testowych, takich jak CUnit, TestComplete
    * Doświadczenie w pracy na platformach Windows, VxWorks oraz
    systemach wbudowanych i czasu rzeczywistego
    * Dobra komunikacja werbalna w języku angielskim (B2+)

    ***** Proponujemy:

    * Ekscytująca i ważna posada wiodącego na świecie dostawcy
    rozwiązań morskich
    * Międzynarodowe środowisko pracy i zespołowa współpraca
    międzydziedzinowa
    * Rozwój zawodowy na stabilnym stanowisku
    * Konkurencyjne warunki finansowe, w tym atrakcyjna polisa
    ubezpieczeniowa i program emerytalny
    * Hybrydowy system pracy: do 50% zdalnie
    * Prywatna opieka medyczna
    * Ubezpieczenie na życie
    * Służbowy telefon i laptop do użytku prywatnego
    * Współfinansowane obiady (stołówka pracownicza)
    * Platforma świadczeń dodatkowych
    * Lekcje języka w biurze
    * Parking dla pracowników
    * Pakiet relokacyjny (4000 zł brutto)
    * Program rekomendacyjny dla pracowników
    * Możliwość zakupu akcji w firmie z 25% rabatem

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2405
    => => =>