PracaGrupypl.praca.dyskusje › Składka zdrowotna

  • 1. Data: 2007-07-09 18:55:32
    Temat: Składka zdrowotna
    Od: "Betka" <b...@i...pl>

    Witajcie,
    Pozdrawiam serdecznie wszystkich grupowiczów.
    Mam następujące pytanie: ile wynosi comiesięczna składka zdrowotna dla
    emeryta, który prowadzi własną działalność? i czy to jest jedyna opłata?
    Beata

  • 2. Data: 2007-07-10 06:22:47
    Temat: Re: Składka zdrowotna
    Od: "monoSOFT" <a...@a...pl>

> [...]
    > Mam następujące pytanie: ile wynosi comiesięczna składka zdrowotna dla
    > emeryta, który prowadzi własną działalność? i czy to jest jedyna opłata?
    Za czerwiec 184,80.
    Mozesz kwoty znalezc np tutaj:
    http://www.msp.money.pl/kalkulatory_i_wskazniki/wska
    zniki/ubezpieczenia/
    Do ZUSu tylko zdrowotne, bedziesz placic jeszcze podatek dochodowy i o ile
    bedziesz na VAT no to podatek VAT.

    Pozdrowienia
    monoSOFT
    www.monosoft.pl