-
1. Data: 2004-03-24 15:38:36
Temat: Serwis/Warszawa/zlecenia
Od: "r...@a...pl" <w...@o...pl>
Poszukujemy osoby/osób do działu wsparcia użytkownika (serwisu). Praca polega
na rozwiązywaniu problemów Klienta ze sprzetem i oprogramowaniem.
Wymagania:
1. Znajomośc systemów operacyjnych rodziny Windows (95/NT/200/XP) lub Linux
Konfiguracji usług
Konfiguracji urządzeń
Rozwiązywania problemów
2. Znajomość zagadnień sieciowych (konfiguracji usług po stronie Klienta - DNS,
Gateway(NAT), etc.)
3. Znajomość sprzętu dodatkowego (drukarki, skanery, modemy, itd)
4. Znajomość konfiguracji usług internetowych.
5. Znajomośc usług serwerowych (DHCP, Active Directory, itd)
6. Dobra znajomośc rynku komputerowego.
Dodatkowym atutem będzie własny srodek transportu (czasami trzeba dojechać do
Klienta) i znajomość języków obcych.
W pierwszym okresie forma zatrudnienia to zleenia, z czasem możliwy etat.
Kontakt: Wszelkie pytania i CV prosimy przesłać na adres: r...@a...pl
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Najnowsze w dziale Praca
-
Uważaj na fałszywe oferty pracy: jak rozpoznać oszustwo rekrutacyjne
-
Koniec z tajemnicą płac w firmach. Co przejrzystość wynagrodzeń oznacza w praktyce?
-
Praca w produkcji i logistyce 2025: płace rosną, zatrudnienie pozostaje stabilne
-
Ile zarabiają absolwenci uniwersytetów i politechnik w Polsce? Ranking zarobków 2024