PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Sekretarka / obsługa "wirtualnego biura" / BiuroInter.pl / Katowice

  • 1. Data: 2011-01-19 10:26:45
    Temat: Sekretarka / obsługa "wirtualnego biura" / BiuroInter.pl / Katowice
    Od: "Kuba_K (WLConsullting)" <j...@g...com>

    Biurointer

    BiuroInter.pl jest firmą, która powstała, by ułatwiać życie innym
    przedsiębiorcom. Oferujemy wynajem głównego adresu rejestrowego dla
    siedziby firmy / spółki czyli usługi wirtualnego biura. Naszym
    klientom oferujemy szeroki wachlarz usług:
    wynajmu adresu pod działalność gospodarczą, pomoc w zakładaniu spółek,
    doradztwo finansowe i kredytowe, na usługach IT kończąc.

    Miejsce pracy: ul.Opolska 22, Katowice
    Sekretarka

    Oferujemy pracę dla studentki studiów dziennych bądź zaocznych na
    stanowisku Sekretarki.

    Poszukujemy osoby o przyjaznym usposobieniu, optymistycznym podejściu
    do życia, kulturalnej, taktownej, o przyjaznej aparycji oraz lubiącej
    kontakt z ludźmi.

    Do obowiązków zatrudnionej będzie należało m. in :

    bieżąca organizacja pracy biura,

    obsługa korespondencji,

    kontakt z klientami firmy

    Od kandydatek wymagamy:

    znajomości obsługi urządzeń biurowych (faks, komputer,drukarka)
    umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych z klientami,
    dobrej znajomości programów komputerowych (Word, Excel, Outlook)
    znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
    profesjonalizmu w działaniu oraz zachowania poufności,

    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem na adres e-
    mail:
    (CV bez imienia i nazwiska w nazwie pliku zostaną odrzucone!!!)
    rekrutacja [at] biurointer .pl
    W tytule wiadomości proszę wpisać: Sekretarka
    Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatkami.

    Prosimy o zamieszczenie w aplikacjach rekrutacyjnych następującej
    klauzuli:

    Wyrażam zgodę na wykorzystanie danych osobowych zawartych w mojej
    aplikacji rekrutacyjnej oraz na przetwarzanie ich dla potrzeb
    niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o
    Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97 r.[Dziennik Ustaw Nr 133
    poz. 883]. Jednocześnie oświadczam, że zostałam poinformowana o
    przysługującym mi prawie do wglądu, poprawiania i usunięcia moich
    danych osobowych, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne.