PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa z HRK

  • 1. Data: 2003-08-06 11:00:45
    Temat: Rozmowa z HRK
    Od: "Fibre Optic" <f...@g...pl>

    Witam,

    czy ktos z Was ma doswiadczenie w rozmowach rekrutacyjnych w HRK ???
    Interesuja mnie szczegolnie stanowiska informatyczne. Jak wyglada takie
    spotkanie, na co zwrocic uwage, jak sie przygotowac ???

    Pozdrawiam,
    Fibre Optic

    ---

  • 2. Data: 2003-08-06 17:19:32
    Temat: Re: Rozmowa z HRK
    Od: "Rafał" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Fibre Optic" napisał w wiadomości

    > czy ktos z Was ma doswiadczenie w rozmowach rekrutacyjnych w HRK ???
    > Interesuja mnie szczegolnie stanowiska informatyczne. Jak wyglada takie
    > spotkanie, na co zwrocic uwage, jak sie przygotowac ???

    Ja dołączę się do pytania, jednak chodzi mi o firmę Grafton.

    Rafał.

  • 3. Data: 2003-08-06 21:53:07
    Od: "Apap" <a...@m...pl>

    "Fibre Optic" <f...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Interesuja mnie szczegolnie stanowiska informatyczne. Jak wyglada takie
    > spotkanie, na co zwrocic uwage, jak sie przygotowac ???

    Bylem na rozmowie rekrutacyjnej w HRK. W porownaniu z innymi moimi rozmowami
    zostalem przepytany bardzo szczegolowo na temat tego co robilem. Czyli np.
    jezeli mowa o jakiejs aplikacji lub raportach to trzeba powiedziec dokladnie
    co, jak, w jakim ukladzie itd. Dobrze jest sobie przypomniec te
    doswiadczenia zawodowe wspomniane w CV, od ktorych minelo juz troche czasu a
    moga byc istotne na danym stanowisku. Konsultanci potem chyba pisza z tego
    przepytywania jakies opisy kandydatow. Potem ewentualnie jezeli kandytat sie
    nadaje to moga byc jakies testy.
    Poza tym nalezy sie przygotowac tak jak na kazda inna rozmowe rekrutacyjna.
    Pozdrawiam