PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rodzaj umowy?

  • 1. Data: 2002-08-28 09:42:03
    Temat: Rodzaj umowy?
    Od: "Kasik" <k...@t...net>

    Mam pytanie. Byłam zatrudniona dwa razy na 10 miesięcy, z dwu i pół
    miesięcznym odstępem (na czas wakacji) na pełny etat na czas określony. Czy
    nadal obowiązuje przepis, że trzecia umowa musi być podpisana na czas
    nieokreślony?
    Katarzyna

  • 2. Data: 2002-08-28 10:05:04
    Temat: Re: Rodzaj umowy?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 28 Aug 2002 11:42:03 +0200, "Kasik"
    <k...@t...net> zakodował:

> [...]
    >miesięcznym odstępem (na czas wakacji) na pełny etat na czas określony. Czy
    >nadal obowiązuje przepis, że trzecia umowa musi być podpisana na czas

    Tak, nadal obowiązuje. Niestety w Twojej sytuacji nic to nie zmienia,
    bo masz za duże przerwy:

    Art. 25.1. Zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas okre?lony jest
    równoznaczne w skutkach prawnych z zawarciem umowy o pracę na czas nie
    okre?lony, jeżeli poprzednio strony dwukrotnie zawarły umowę o pracę
    na czas okre?lony na następuj?ce po sobie okresy, o ile przerwa między
    rozwi?zaniem poprzedniej a nawi?zaniem kolejnej umowy o pracę nie
    przekroczyła jednego miesi?ca.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775