PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja e-mailowa czy...? › Rekrutacja e-mailowa czy...?
    Date: Tue, 04 Apr 2006 00:17:33 +0200
    From: Szewc <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Rekrutacja e-mailowa czy...?

    polowanie na łosia.

    Takie mnie myśli dopadają po lekturze tej grupy i swoich doświadczeniach.
    Ostatnio podczas wymiany maili z jedna firmą zostałem proszony celem
    przejścia do kolejnego etapu rekrutacji, o odpowiedzi na kilka pytań i
    wykonanie zadania. Sugerowano pośpiech aby jak najszybciej zakończyć
    rekrutację.

    Tymczasem cisza. Może za mało czasu daję firmie, ale tak mi chodzi po
    głowie. Jak kilkaset osób odpowie to niezła pula jest, żeby dobre
    pomysły odłowić za bezcen. Na studiach zdarzyło się, ze dobrze oceniony
    projekt został rozpoznany jakiś czas potem na rynku.

    pozdr.
    Szewc