PracaGrupypl.praca.dyskusjewysłąnie aplikacji › Re: wysłąnie aplikacji
  • Data: 2003-03-18 11:44:53
    Temat: Re: wysłąnie aplikacji
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rafi" <z...@2...pl> napisał w wiadomości
    news:b556gj$dke$1@news.onet.pl...
    > Czesc
    > Jak mam wysłać oferte pracy do firmy "profesjonalnie" cv, list motywacyjny
    > oswiadczenie (3 pliki w formacie *.doc) ???? Mam spakować rarem itp.
    ????
    > rafi

    Witam
    Jeśli mogę coś doradzić osobom wysyslającym swoje aplikacje to:
    1) starajcie sie stworzyc 1 (jeden) plik w ktorym bedzie na poczatku list
    motywacyjny, nastepnie CV i ewentualne oswiadczenia.
    2) Jesli CV ma byc ze zdjeciem nie wysylajcie zdjecia osobno tylko wstawcie
    do CV PO SKOMPRESOWANIU.
    3) Jesli wysylacie mailem to napiszcie czego on dotyczy (konkretnego
    stanowiska, przedstawienia swojej oferty itd.)
    4) wysylajcie w formacie doc, rtf, pdf.
    5) Nie pakujcie swoich aplikacji. Dobrze napisany CV i list nawet z
    zalaczonym zdjeciem nie powinien miec wiecej niz 100-200kB.

    Na koniec prosze nie pytajcie dlaczego tak mysle i skad te reguly. Powiem
    krotko z doswiadczenia.
    Lepiej wyobrazcie sobie, ze otrzymujecie na skrzynke 800 maili z aplikacjami
    i musicie je przejrzec. Otwieranie kazdego pliku osobno (LM, CV, foto) jest
    dla oceniajacego bardzo klopotliwe i czasochlonne. Lepiej zeby czas ktory
    poswieca na otwarcie poszczegolnych dokumentow poswiecil na ich przejrzenie.

    To tyle
    powodzenia w poszukiwaniu pracy
    Pawel