PracaGrupypl.praca.dyskusjetzw. "pseudobezrobocie" › Re: tzw. "pseudobezrobocie"
  • Data: 2006-05-25 11:48:32
    Temat: Re: tzw. "pseudobezrobocie"
    Od: "jacek533" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Polacy sa dobrze wyksztalceni ale w Polsce nadal nie ceni sie na duza
    > skale wiedzy i doswiadczenia - a jesli juz sie to docenia to zazwyczaj
    > jest to nie polski pracodawca.

    Potwierdzam w zupełności.
    Dziki i zacofany kraj (PRL-bis niedługo będziemy tu mieli).
    Dowód (z życia wzięty) poniżej:

    Pewnego razu odbyłem rozmowę kwalifikacyjną w pewnej szacownej firmie.
    Rekrutujący mnie wówczas kierownik oddziału uzasadnił dlaczego proponują tak
    mało informatykowi:
    (chodziło o 1800 brutto )
    (Wymagania w stos. do informatyka bardzo ambitne - dyspozycyjność 24h,
    administracja UNIX, robienie skryptów, aplikacji bazodanowych, analiz,
    konserwacja sprzętu - słowem: żołnierz uniwersalny za grosze!!!):

    "Bo widzi pan, na innych stanowiskach też niewiele zarabiają - np. weźmy
    kierownika magazynu, który ma 2800 zł brutto, no ale przecież to jest osoba
    z wieloletnim doświadczeniem, a pani w kasie ma 2200...też niewiele, choć to
    bardzo odpowiedzialna praca, a faktużystki pracują ciężko i mają tylko 1600
    zł..."

    :-)))

    Z całym szacunkiem dla Pana Kierownika Magazynu. Niech zarabia jak najwięcej
    i niech mu się powodzi jak najlepiej w życiu, ale...nie porównujmy tych
    dwóch stanowisk.

    Dodam - firma dystrybucyjna o 100% udziale polskiego kapitału.