PracaGrupypl.praca.dyskusjeszybkie pytanie o CV › Re: szybkie pytanie o CV
  • Data: 2003-10-28 18:33:48
    Temat: Re: szybkie pytanie o CV
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to jest skrocone CV? Czasami w ogloszeniach widac prosbe o skrocone
    > CV; nie znalazlem w serwisach o pracy wyjasnienia na czym polega
    > skrocone CV. Co mam w nim skrocic?

    ja to rozumiem w ten sposób:
    normalny życiorys - wypunktowane osiągnięcia (od narodzin po dzień
    dzisiejszy) z krótkim opisem, np:
    10.1999 - 01.2003 <jakaś firma> <jakieś stanowisko>
    <udział w projektach>
    <osiągnięcia>

    a w skróconym piszesz tylko data i gdzie (a w nagłówku sekcji masz napisane
    że dotyczy szkoły, pracy itp)

    ja dodaję też w normalnym życiorysie w skrócie co już osiągnąłem i co chcę
    osiągnąć w przyszłości
    dla przykładu - www.gromax.prv.pl zakładka "o mnie"

    pozdrawiam
    gromax