eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjespam czy oferta? › Re: spam czy oferta?
  • Data: 2003-09-01 13:44:05
    Temat: Re: spam czy oferta?
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    tj <5...@n...wp.pl> napisał(a):

    > Czesc!
    > Chcialbym zareklamowac swoje uslugi. I tu mam pewien dylemat, czy wysylajac
    > ja w postaci maila do firm, która znalazłem w bazie PF, można potraktować
    to
    > jako ofertę czy jest to spam, albo zle odbierany post?
    >
    > Pozdrawiam

    Zależy co wysyłasz. Definicję spamu masz pod adresem:

    http://nospam-pl.net/standard.php

    - co innego spam, co innego niechciana korespondencja, reklama itp itd.

    Moim zdaniem to:
    1. Jeśli firma upublicznia swój adres, to zarazem dopuszcza możliwość
    korespondencji na ten adres.
    2. Pisz na oficjalny adres - nie na jakieś wewnętrzne adresy.
    3. Nie pisz mejli na wszystkie firmy od A-Z, sprawdź stronę WWW, informacje
    w PF, zastanów się, czy faktycznie twoje oferta może ich zainteresować.
    4. Staraj się "zindywidualizować" ofertę - np. "Wasza firma działa w
    branży ..., więc moja oferta może Was zainteresować bo ..."
    5. Musi być to informacja krótka, txt, bez żadnych bajerów, żeby ktoś rzucił
    okiem i wiedział o co chodzi. Powinna zawierać jakąś sugestię: "czy wysłać
    bardziej szczegółową ofertę", "przyjechać na prezentację, rozmowę".
    6. Musi być oczywiście podpisana: imię i nazwisko osoby, firma, link do
    strony WWW.
    6. Nie możesz być namolny, wysyłać co tydzień to samo, jedna inforamcja i
    starczy.
    7. Nie sądze, żeby cos takiego było spamem - może na 100 mejli przynajmniej
    jeden nie wyląduje od razu w koszu.

    Pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1