PracaGrupypl.praca.dyskusjeskarzenie za AGEISM !! › Re: skarzenie za AGEISM !!
  • Data: 2006-04-28 06:04:43
    Temat: Re: skarzenie za AGEISM !!
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: sheer [Thu, 27 Apr 2006 17:56:44 +0200]:

    > zobaczymy czy WYSOKI SĄD uzna zasadność, że specjalista
    > IT czy programista, administrator o szerokiej wiedzy
    > i doświadczeniu "MERYTORYCZNIE" MUSI mieć mniej niz
    > 30 lat !!!!!!!!!!!?

    Primo - już ci mówiłam, że nikt normalny nie powie ci, że
    odpadasz z powodu wieku. Odpadniesz z całej masy innych,
    absolutnie merytorycznych powodów. Na papierze.

    Secundo - jeśli odrzucają cię ze względu na wiek, to taki
    z ciebie specjalista IT jak ze mnie primabalerina. To jest
    akurat branża, gdzie nikt normalny nie zatrudnia jako
    specjalisty studencika czy innego 'wannabe' - bo to za dużo
    potem kosztuje po prostu jak coś spierniczy.

    > NA DREZWO

    To było "na drzewo" czy zanotowałeś sobie, żeby następnym
    razem spróbowac pisać "na trzeźwo"?...

    Kira