PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiązanie umowy - pracownik › Re: rozwiazanie umowy - pracownik
  • Data: 2006-03-09 10:25:24
    Temat: Re: rozwiazanie umowy - pracownik
    Od: WL <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kaizen wrote:

    > Z mojej strony EOT - mam dosyć rozmów z kimś, kto jest odporny na
    > wiedzę i chce szkodzić ludziom wciskając im, że umowę o pracę na czas
    > określony można wypowiedzieć nawet, jak w umowie nie ma stosownej
    > klauzuli.

    Z mojej strony rowniez EOT, bo nie umiem porozumiec sie z kims kto
    wmawia sobie i innym, ze w Polsce mamy niewolnictwo i pracownicy sa
    ubezwlasnowolnieni. Brrr, to musi byc przykre. A co do szkodzenia
    ludziom - po pierwsze to grupa dyskusyjna gdzie sie wyraza opinie a nie
    wciska cos ludziom (chyba ze sami sobie wcisna), po drugie uwazam, ze
    bardziej szkodliwe jest wmawianie im, ze pracodawca jest panem ich losu.

    WL