PracaGrupypl.praca.dyskusjerealny test na rozmowie kwalifikacyjnej › Re: realny test na rozmowie kwalifikacyjnej
    Subject: Re: realny test na rozmowie kwalifikacyjnej
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Mon, 24 May 2010 17:29:57 +0200
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 24-05-2010 o 15:10:25 Maciej ?lu?ynski <m...@i...pl>
    napisał(a):

    > U?ytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisa? w
    > wiadomo?ci

    > Kolega Liwiusz, jak widze, pochodzi ze starej dobrej szko?y, która
    > zak?ada z
    > góry, ?e ka?dy pracodawca to kapitalista, z?odziej, wyzyskiwacz i kanalia
    > ;-)
    >
    > A z kolei Kolega RUTHF te? ma marne wyobra?enie o szukaj?cych pracy,
    > skoro
    > zak?ada z góry, ?e ich CV pe?ne s? lewych referencji i zmy?lonych
    > umiejetno?ci ;-)

> [...]
    Dokladnie. Dodalbym, ze bardzo mile widziane sa rozmowy wstepne -
    niekoniecznie osobiscie. Nie raz proponowalem, ze zanim pojade na drugi
    koniec kraju, to z checia na wlasny koszt zadzwonie, by porozmawiac o
    moich kwalifikacjach z kims kompetentnym, by ta osoba stwierdzila, czy
    nadal chce mnie widziec.... Na tego typu prosbe, do dzisiaj zgodzila sie
    tylko _jedna_ firma. Bo co da moja obecnosc na miejscu? Te same pytania
    mozna zadac przez telefon, by odsiac mase kandydatow, a przy tym
    zaoszczedzic sobie, jak i aplikujacym czas i pieniadze.

    Niestety, pipy w HR sa na tyle tepe, ze musza osobiscie widziec kandydata,
    by mu zadac szablonowe pytania. Co szkodzi powiedziec po angielsku kilka
    zdan, przez tel. by przekonac sie o znajomosci angielskiego? Malo tego -
    czasem trudno jest z dnia na dzien dojechac z Krakowa do Szczecina w ciagu
    kilku godz. Bo tak zazwyczaj jest, ze pipy dzwonia o 15ej i chca sie
    spotkac dnia nastepnego o 9ej :D Na moja prosbe, czy nie moznaby przesunac
    chociaz godziny spotkania, zazwyczaj slysze odmowe...