PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie o wysokośc zarobkow... › Re: pytanie o wysokośc zarobkow...
  • Data: 2003-08-25 17:54:17
    Temat: Re: pytanie o wysokośc zarobkow...
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja przy rozmowie wstępnej przy pytaniu o zarobki staram sie odpowiedzieć tak
    jak pracodawca oczekuje. Jak jest to firma z bardzo wysokiej półki, to mówię
    o min. w wysokości 7 koła. Jak jest słabiutka, to mówię 2 tysie na rękę. To
    oczywiście na początek, co do rozwoju to tzw. okresie próbnym wiem juz duzo
    o firmie, sposobie rozliczania się z klientami i tym samym o wpływie mojej
    pracy na wydajność firmy. I dalsze negocjacje juz wiadomo jak prowadzić. A
    zpoczątkowej sumy na ogół to co ja powiem netto to przekształcą mi na brutto
    więc donegocjuje się np. 100 zł limitu naq komórze albo cos takiego. Ale w
    sumie każdy negocjuje pieniążki wg. własnych potrzeb, możliwości,
    umiejętności itp. A pracodawca odpowiada analogicznie mając w zanadrzu swoje
    możliwości.

    pzdr