PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie netto / brutto › Re: pytanie netto / brutto
  • Data: 2004-04-29 08:27:54
    Temat: Re: pytanie netto / brutto
    Od: "KCH" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:c6p81l$nen$1@absolut.sgh.waw.pl...

    > Dysproporcja dochodów wynika z wielu czynników,
    > począwszy od historycznych, skończywszy na politycznych (np. podatki).
    > Wydajność pracy to też powód, ale na litość... nie główny.

    Myślę że jakby polak zarabiał tyle co amerykanin to byłby duuuużo bardziej
    wydajny.
    Należy tu również uwzględnić czynnik psychiczny: jaką przyjemność daje praca
    w barze za 800zł?
    A jaką by dawała za 2800zł? Wiele osób byłoby z tego zadowolonych, a
    zadowolony pracownik pracuje inaczej niż "uciskany".

    KCH