PracaGrupypl.praca.dyskusje"pracujace" soboty › Re: "pracujace" soboty
  • Data: 2006-05-29 16:15:25
    Temat: Re: "pracujace" soboty
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 29 May 2006 10:13:52 +0200, Mariusz Kropiwnicki napisał(a):

    > Źle. Jesteś w wojsku, tu się nie pyta nieśmiało. Tu się albo drze jape
    > albo zapie... z kałasza :)... amerykańskich filmów nie oglądałeś?

    No w szacownym urzedzie wszystkie panie z kawa i papieroskiem w dloni juz
    mnie nie lubia.

    > A na poważnie: spytaj tą księgową jakim cudem jej się zgodzi ewidencja
    > twojego czasu pracy przy takim podejściu, i czy księgowość prowadzi
    > równie kreatywnie ;)

    Dzis rozmawialem znow o tym. Wyszlo, ze jeden z tych dni zostal ustawowo
    przeniesiony na sobote i o tym nie mamy w ogole co rozmawiac, zas drugi
    odpracowywany zostal ustalony przez sam urzad, stad faktycznie zrobilem
    nadgodziny i mam ponoc z tego tytulu dzien urlopu.

    Czyli wynik taki sobie, ale cos wywalczylem.
    Ale jak nie dostane kasy za caly miesiac (choc marna ona strasznie, ale
    chodzi o fakt), to na pewno zrobie z tego kolejny urzedowy problem ze
    wszelkimi ladnymi pismami i czym sie tylko da :]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net