PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w domu › Re: praca w domu
  • Data: 2003-05-11 10:34:35
    Temat: Re: praca w domu
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek Zielinski napisał:

    > Adresowanie kopert było niskopłatną pracą, gdy nie istniały jeszcze drukarki
    > z odpowiednimi podajnikami. Ale od kilku(nastu) lat maszyna wykonuje tę
    > robotę dziesięć razy dokładniej, sto razy szybciej i tysiąc razy taniej.

    Z tą taniością to przesada - do adresowania wystarczyła lista na
    maszynie [zawsze ta sam], klej i ksero do powielania listy [kiedyś
    pomagałem rodzince w takiej dodatkowej nisko płatnej fusze, ale całkiem
    mi sie podobało ;) ]

    Obecnie musisz posiadać komputer, drukarkę, toner do w/w wymienionej,
    oprogramowanie i czort wie co jeszcze. Jak policzysz wszystkie koszty
    [np. informatyka do nadzoru kompa itd.], to okaże się że koszty są
    pewnie wyższe. ;)

    Flyer