PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w angli! pilne! › Re: praca w angli! pilne!
  • Data: 2006-07-26 11:29:20
    Temat: Re: praca w angli! pilne!
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    jary <t...@W...gazeta.pl> wrote:
    > z checia to zrobie, tylko co mam powiedziec, ogolnie to nie wyglada

    spytaj się jaką angielską firmę reprezentuja (jeżeli tę o której
    napisałem to masz gotową odpowiedź - oszustowo, bo w angielskim
    rejestrze firm, ta firma nie przyznaje się do zagranicznych filii);
    powiedz że dopóki nie zobaczysz umowy o pracę to nie czujesz się do
    niczego zobowiązany;
    powiedz że o ile Ci wiadomo, to zgodnie z angielskim prawem takie
    przywiązanie do mieszkania na pół roku nie jest ważną umową (głowy za to
    nie dam, ale blefować nie zaszkodzi)

    > jestem ciekaw czy to tylko pierdy na papierze czy zeczywiscie moga
    > mnie az tak skroic

    po co sobie głowę zawracasz jakimiś naciągaczami - jeżeli masz
    umiejętności i znasz język, sam sobie szukaj pracy w Anglii np. na
    www.gumtree.com albo www.jobserve.com . Musisz być przygotowany na
    wizytę do Anglii w celu odbycia interview (inwestycja bez gwarancji
    sukcesu) oraz pamiętaj dopisać do CV "willing to relocate to UK".

    Jeżeli ktoś chce Ciebie zatrudnić bez żadnego interview, to nie ma co
    liczyć że jest to dobra i uczciwa (w sensie dopasowania zarobków do
    lokalnego rynku) praca.

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.