PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w Amplicolife › Re: praca w Amplicolife
  • Data: 2003-08-05 11:58:47
    Temat: Re: praca w Amplicolife
    Od: "Toshi" <bonza[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK napisał(a) w wiadomości: ...
    >czy moze ktoś z grupowiczów wie na czym polega proces rekrutacji? jaka
    >atmosfera w firmie? wogóle cokolwiek na temat pracy w Amplicolife

    Witaj!

    Pracowalem tam przez 3 lata, ale kilka lat temu. Obserwuje co sie w
    ubezpieczeniach obecnie dzieje poprzez znajomych ktorzy caly czas tam
    pracuja.
    Proces rekrutacji...
    W wielu firmach ubezp. (w tym i w agencjach Amplico ktore znam) jest
    zalosny. Wszystko sprowadza sie do znalezienia agentow ktorzy zlapia
    nastepnie chociaz kilku klientow dla firmy... (ten rodzaj pracy znam - wiec
    pisze, nie wiem jak jest z informatykami itd).
    Jestes na umowie agencyjnej, masz wlasna dzialalnosc, wiec za wszystko
    jestes sam odpowiedzialny. materialy szkoleniowe, ulotki, gadzety reklamowe
    sa w duzej mierze za free. Czesto spotykam sie obecnie ze zdaniem agentow
    innych firm, ze Ampl. robi swoim agentom pranie muzgu :-) Ja sie z tym nie
    spotkalem.
    Ludzie z ktorymi wspolpracowalem byli fajni i pomocni. Limity nie sa
    wygorowane, choc i tak agentom jest ciezko....
    Szkolenia nie byly na najwyzszym poziomie. W wiekszosci szkolili Unici,
    ktorzy nie zawsze potrafili przekazac wiedze ktora posiadali...
    To tyle jakby co, pytaj...

    Toshi