PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca po studiach ekonomicznych (?) › Re: praca po studiach ekonomicznych (?)
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca po studiach ekonomicznych (?)
    Date: Sun, 9 Jan 2005 20:50:31 +0100

    Użytkownik "Darek" <...@...com> napisał w wiadomości
    news:crrrka$tnp$1@julia.coi.pw.edu.pl...

    > Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w
    > wiadomości news:crr8gu$qbn$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Tego typu organizacje dzialaja czasem jak SLD - niby dla dobra ogolu, a
    > chodzi o to zeby w pierwszej kolejnosci samemu sie nachapac. Znam z
    > autopsji sytuacje kiedy pracodawca zglasza sie do organizacji, zeby
    > znalazla odpowiedniego pracownika, ta zamieszcza gdzies ogloszenie, ale
    > prace i tak dostaje ktos z organizacji.

    Jesli spelnia warunki i jest dobry - czemu nie? Jest jakis powod, dla
    ktorego wielu pracodawcow woli robic rekrutacje w ten sposob niz przez
    prase. Zamiast 300 cv z ktorych 80% sie nie nadaje dostaja od razu
    odpowiednia osobe (bo organizacje wysylaja tylko tych spelniajacych formalne
    wymagania). Znam pracownikow firm, ktorzy trafili tam przez organizacje i sa
    to dobrzy pracownicy. To, ze ktos sie gdzies zapisal, dzialal, zdobyl
    uznanie wspolpracujacych z nim osob to poswiadczenie cech, ktore pracodawca
    pragnie zobaczyc w liscie motywacyjnym. A w biznesie mnostwo zalezy od tego,
    czy umiesz nawiazywac odpowiednie kontakty - jesli ktos juz na wstepie umie,
    to ma pewna wazna umiejetnosc.

    Zas zaangazowanie w organizacje studenckie to w przypadku porzadnych
    organizacji naprawde duzy naklad pracy. Na mojej uczelni w AIESECu byli
    ludzie, ktorzy nie wracali czasem do domu na noc, tylko do wieczora robili w
    siedzibie organizacji i spali tam pod biurkiem :)

    I.