PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca - czy to koniec? › Re: praca - czy to koniec?
    From: "kamil" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca - czy to koniec?
    Date: Sat, 29 Jul 2006 20:25:57 +0200

    w tej chwili osobiscie wiem ze jak ide na rozmowe to wiem ze mam swoje
    minimum i mam w nosie pracodawce ktory mysli ze mi daje "zyc" bo da mi
    prace. Obowiazki leza po dwoch stronach, dosyc mialem tego jak szedlem na
    rozmowe to widzialem podejscie nie ty to kto inny.... HA! teraz to sam znam
    3 przypadki gdzie firma nie jest w stanie znalesc pracownika (w miare
    dobrego - z jakim kolwiek doswiadczeniem).

    I bardzo dobrze - jesli nasz kraj nie umie zapewnic zatrudnienia niech zrobi
    to inny kraj.

    pozdrawiam