PracaGrupypl.praca.dyskusjepozycjonowanie w sieci internet › Re: pozycjonowanie w sieci internet
    From: Nahia <n...@...portal.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pozycjonowanie w sieci internet
    Date: Wed, 23 Jun 2004 00:44:26 +0200

    Bremse [Wed, 23 Jun 2004 00:33:33 +0200]:

    > 25-30 ?

    Zostaw bylo :> Zarazo Ty... ;)

    > Hmm, widziałem efekty pracy niektórych, ale też kilka
    > niedopatrzeń było.

    E, kilka zawsze sie znajdzie, nie przesadzajmy...

    > Ci ludzie to czasem nie studenci i osoby związane z uczelnią?

    Czasami tak, czasami nie. Roznie, serio.

    > (Jakby co to pytanie dotyczy nasycenia lokalnego rynku
    > pracy ;-) )

    Ten ";)" jakos malo przekonujacy jest :)

    > No niewypełniona nisza rynkowa... .

    Niezaprzeczalnie. Sama pracuje z ludzmi z drugiego konca kraju
    zazwyczaj.

    > Co do zielonogórskiego rynku informatycznego to podobnie jest
    > jak z tą działką - firma zleca firmie, a ta innej firmie... .
    > Tak w całej Polsce jest?

    Nie wiem, znam ZG i troche Szczecin tylko. A w ZG faktycznie,
    tylko jedna firme ktora nie musi praktycznie niczego zlecac
    na zewnatrz. Zreszta kawal czasu z nimi juz pracuje. Rynek
    jest tu jaki jest, dlatego wlasnie rozgladam sie w Szczecinie,
    z tego co widze na pare pierwszych rzutow oka to wyglada mi
    calkiem niezle. Zwlaszcza ci niemcy ;)

    > Znając życie to się pewnie spotkamy - w końcu zielonogórski
    > rynek informatyczny raczej niewielki jest.

    Phi, zaloze sie ze juz sie gdzies spotkalismy. W koncu tutaj
    wszyscy albo konczyli te same szkoly, albo mowiac wprost razem
    na piwo chodza ;)

    > Dlatego pamiętaj - jak postawią przed tobą kolesia,
    > krótkosierstnego blondyna, z wyglądu 5 lat młodszego niż
    > sklasyfikowano w metryce i zapytają czy go zatrudnić,
    > albo podjąć z nim współpracę to powiedz, że tak, bo go
    > lubisz ;-).

    Hehe a to moge z czystym sumieniem, faktycznie po tych paru
    zdaniach mozna Cie polubic :)

    Btw., odezwij sie kiedys na GG, numerek masz na stronce. Hm?

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]