PracaGrupypl.praca.dyskusjeportfolio › Re: portfolio
  • Data: 2004-11-29 16:56:30
    Temat: Re: portfolio
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marta" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5d7a.0000027c.41aa0916@newsgate.onet.pl...
    > czy ktos sie orientuje jak powinno wyglądac profesjonalne portrolio
    > architekta/absolwenta? dowiedzialam sie ze powinnam cos takiego posiadac
    > jadac na rozmowe kwalifikacyjna / za granice/ i ze nie ma to byc strona
    > internetowa, tylko wydruki. jakiej powinno to byc wielkosci, A3, B1?
    > czy moze byc mniejsze a projekty zawarte w nim pomniejszone
    > odpowiednio? czy to maja byc luzne projekty, kartki, plancze, w teczce
    > czy raczej w formie ksiązki? nie mam pojecia! pomocy!!!
    > dzieki
    > marta

    portfolio w zawodzie wymagającym pomysłów musi byc właśnei pomysłowe....
    pokazujące Twoje podejście do tematu, nieszablonowe itd....

    i zależnie od pomysłu na to kim chcesz być/jesteś musisz opracować sposób
    sprzedawania siebie.... [bo jak chcesz sprzedać swoje pomysły skoro nie
    bedziesz umiała sprzedać siebie?]

    jedno jest pewne ... nie powinny to być niechlujne karteluszki z plujeczki w
    trybie ekono.... [chyba ze bedzie to spojne z jakims pomysłem ... np pomiete
    .. kartki tektury na ktorych nakleisz wydruki i to wszystko zamkniesz w płat
    falistej plexi [z pokryć dachowych]] ...

    pomysł i realizacja.. tylko tyle ;)

    Piotr Żebrowski