PracaGrupypl.praca.dyskusjepłace w administracji państwowej › Re: płace w administracji państwowej
  • Data: 2006-04-19 22:37:04
    Temat: Re: płace w administracji państwowej
    Od: "mw" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Thiefunny" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e25rpl$k97$1@news.onet.pl...
    > Witam!
    >
    > Czy ktoś orientuje się, jakie są realne zarobki w administracji publicznej
    > w Warszawie?
    > Nie jestem w stanie znaleźć takich informacji w internecie.
    > Chodzi mi przede wszystkim o płacę referendarza/specjalisty w
    > ministerstwach i/lub innych urzędach służby cywilnej.
    >
    > A tak przy okazji: czy ktoś tutaj pracuje w administracji publicznej i
    > jakie doświadczenia ma z tym związane? :)
    Bylem na praktykach w MNiI w 2005 roku. Student na wejscie ma tam netto 2k,
    specjalista 3 - 3,5 K net.
    Gosc ktory tam pracowal mial wyksztalcenie ekonomiczne dyplomy w Polsce i w
    Niemczech, Oczywiscie 2 jezyki obce na poziomie proficiency (Angielski
    potwierdzony certyfikatem na tym poziomie) i ukonczone studia podyplomowe
    KSAP. Praca byla ciekawa, spotkania, konferencje, analizy ustaw, projekty
    itp. Oprocz tego francuski 2x w tygodniu w godzinach pracy na koszt
    pracodawcy, wyjazdy za granice i wiele innych. Mysle ze rekompensuje to
    niska pensje.

    pzdr.

    mw