PracaGrupypl.praca.dyskusjepensja 8-)) › Re: pensja 8-))
  • Data: 2002-09-06 11:25:47
    Temat: Re: pensja 8-))
    Od: "mites3" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ok to moze tak:

    zl (jako jedn.miary)
    PLN (jako oznaczenie jedn. miary czyli zl)

    a wiec PLN oznacza "zl"

    czyli 1 PLN to nic innego niz 1 jedn. miary waluty polskiej...

    zl i PLN to taki sam ciąg znaków oznaczający jedn. miary

    przyklad: Stany Zjednoczone Ameryki Polnocnej - to nazwa kraju
    USA to skrot oznaczajacy "Stany Zjednoczone Ameryki Polnocnej" (albo raczej
    dla porzadku: United States of America - zreszta niewazne)

    a wiec (Twoim rozumowaniem) Prezydent Stanów Zjednoczonych Ameryki
    Polnocnej - to Bush
    a Prezydent USA - to niedorzecznosc...

    dalej nie rozumiem ale moze to wina tego, ze jest piatek ;)

    pozdr. Rafal