PracaGrupypl.praca.dyskusjenumer referencyjny - gdzie?? › Re: numer referencyjny - gdzie??
  • Data: 2003-05-06 05:46:17
    Temat: Re: numer referencyjny - gdzie??
    Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > gdzie umiescic nr referencyjny ogloszenia prasowego w przypadku wysylki
    > dokumentow poczta?? na kopercie?? gdzie jeszcze?? pod adresatem w liscie
    > motywacyjnym czy moze w cv?? w jakim podpunkcie??
    > z gory dziekuje i pozdrawiam

    Ja umieszczam na kopercie, bo moze sekretarka, ktora odbiera poczte w firmie
    i rozprowadza po odpowiednich dzialach ma przykaz, zeby nie otwierac tych
    listow, ktore sa w sprawie pracy.
    Poza tym umieszczam w liscie motywacyjnym z lewej strony pod moimi danymi -
    na wysokosci adresu firmy, do ktorej pisze.