PracaGrupypl.praca.dyskusjenieplacone nadgodziny › Re: nieplacone nadgodziny
    From: "jaber" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nieplacone nadgodziny
    Date: Wed, 19 Nov 2003 09:48:50 +0100

    > sory, ale wkurza mnie myślenie o nadgodzinach jako o dodatkowych
    > pieniądzach/wybranych godzinach wolnych. Ja idąc do pracy wiem że będę
    > siedział po godzinach, bo to normalne. I jest to jeden z elementów
    > negocjacji w czasie podpisywania umowy. I wiem że w związku z tym - skoro
    > juz na starcie jasno mówimy sobie co i jak - mam prawo żądać większych
    > pieniędzy.

    Sorki, ale mnie wkurza właśnie _takie_ myslenie. Siedzenie po godzinach
    za darmo _nie_jest normalne !!!. W ogóle praca za darmo nie jest normalna
    (mówie o pracy zawodowej a nie wolontariuszach). Pracodawca kupuje
    twój czas i umiejętności, a ty je mu sprzedajesz. To jest handlowa
    transakcja!
    Jak pracujesz w nadgodzinach za darmo to co to jest z Twojej strony ???
    Promocja ?!?

    Przez chwilę po prostu odwróć tą sytuację
    A jak ty byś zarządał wypłacenia nagle pieniędzy za nieprzepracowane
    godziny, to ciekawe co twój pracodawca by ci powiedział ???

    > Tak tu juz jest, że jak na początku się nie przyciśnie to później jest...
    > nieciekawie

    Fakt, ze najlepsza sytuacje negocjacyjną ma się w momencie
    przyjmowania sie do pracy. Ale jak się pracodawce, jak piszesz, "przyciśnie"
    to on cie po prostu NIE PRZYJMIE DO PRACY!. to proste nie?

    pozdrawiam
    Jaberski