PracaGrupypl.praca.dyskusjemoderowanie ppo › Re: moderowanie ppo
  • Data: 2004-08-25 08:41:39
    Temat: Re: moderowanie ppo
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf wrote:

    > Dokladnie. Ja to widze tak:
    > Aby Państwa ogłoszenie pojawiło się na grupie pl.praca.oferowana, musi
    > spełniać następujące wymagania:

    A ja to widzę tak:

    [ ... ]

    > zlikwidowane. musi mieć poprawnie zakodowane polskie litery zgodnie z
    > normą
    > ISO-8859-2 (o ile ogłoszenie zawiera polskie litery) - dopuszczalne
    > jest
    > ustawienie kodowania ISO-8859-1 lub US-ASCII w przypadku braku polskich
    > liter w ogłoszeniu

    Moim zdaniem ten punkt powinien pozostać. Ustawienie kodowania nie jest
    jakąś barierą dla piszących.

    [ ... ]

    > 10. ogłoszenie z daną ofertą pracy może zostać wysłane ponownie nie
    > wcześniej
    > niż po 2 tygodniach od ostatniej publikacji na grupie
    > 11. zabronione jest wysyłanie ogłoszeń dotyczących tylko i wyłączenie
    > współpracy firm

    A te powinny zniknąć. 2 tygodnie to zbyt długi czas. Czasem proces
    rekrutacji jest dość krótki. A jeśli w ciągu np. tygodnia na ofertę nie
    odpowie interesujący kandydat, to i tak wiadomo że ogłoszenie pójdzie
    jeszcze raz. Po co czekać ?
    Co do p 11. Dużo ludzi żyje z drobnych, pojedyńczych zleceń, lub ma
    stałą, bardzo źle płatną pracę, a tak naprawdę żyje właśnie ze zleceń.
    Takie osoby mają zazwyczaj zarejestrowaną DG, zaś oferujący "współpracę
    firm" zazwyczaj dla tej grupy są interesujący.

    > Moderator może, ale _nie musi_ poinformować o odrzuceniu
    > ogłoszenia.Czas oczekiwania na publikacje wynosi do 24 godzim.

    A tego nie rozumiem. Znaczy sensu. Bo informację o odrzuceniu można
    zrobić automatem. A 24 godz. czasu oczekiwania na publikację nie można
    zagwarantować w przypadku moderatora wolontariusza.

    Ps. Odnośnie p.11. Też należę do osób które zarabiają na chleb pracując
    na etacie. Za to na szynkę już z DG, więc takie ogłoszenia mi się
    podobją :)
    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919