PracaGrupypl.praca.dyskusjemiesięcznik Informatyka › Re: miesięcznik Informatyka
  • Data: 2003-04-07 12:16:55
    Temat: Re: miesięcznik Informatyka
    Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dawniej w takich sytuacjach człowiek szedł do biblioteki, no ale ja
    posypuję
    > truskawki cukrem.
    >
    > Tomek Z.

    Widzisz - teraz biblioteki sa biedne. MIeszkam w bylym miescie wojewodzkim.
    Szukalam ostatnio czasopisma Bank i Kredyt. W zadnej bibliotece nie
    prenumeruja, oblecialam wszelkie banki w miescie - nigdzie nie mieli.
    W koncu zamowilam w wydawnictwie i pani mi przyslala - ale trwalo to jakis
    tydzien - a potrzebowalam szybko - no ale coz.

    Dlatego rozumiem kolege, ale czasopisma Iformatyka nie mam :(