PracaGrupypl.praca.dyskusjemgr a inż › Re: mgr a inż
  • Data: 2005-05-18 00:55:19
    Temat: Re: mgr a inż
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2stopniowy system nauczania (a nawet 3stopniowy biorac pod uwage doktorat)
    > jest wdrazany w zwiazku postulatami bolonskimi (czy jak to tak sie zwie).
    > idea na przyszlosc jest taka ze robisz sobie np inzyniera transportu a
    > magistra z zarzadzania albo logistyki - zebys byl bardziej uniwersalny

    dokladnie taki mam plan ;-)

    > ale przeciez piszesz ze i tak sie raczej nie dostaniesz na mgr wiec chyba
    > nie masz zbyt duzego wyboru;P

    moge powtorzyc III rok, nadrobic to co mam w plecy i pozniej na mgr na
    dziennych. tyle ze to rok w plecy i chyba nie warto. z drugiej strony
    magisterskie uzupelniajace to 2 lata i do tego platne.

    > firmy w ogloszeniach pisza zazwyczaj ze wymagaja tytulu magistra. ale
    > czasem zdarza sie ze pisza po prostu wyksztalcenie wyzsze. czy tak czy
    > tak - mozesz aplikowac. uzupelniajace mgr zawsze mozna sprobowac robic
    > zaocznie, rownolegle pracujac. w ten sposob masz inz studiow dziennych,
    > praktyke w zawodzie i mgr zaocznego innej specjalizacji

    no wlasnie to ze jestem pare przedmiotow do tylu to wynik obecnej pracy.
    niezwiazanej ze studiami ale pozwalajacej godnie zyc ;-)

    pozdrawiam,
    Kuba