PracaGrupypl.praca.dyskusjeWściekły pracodawca › Re: mail i SMS (bylo: Wsciekly pracodawca)
  • Data: 2002-06-25 12:24:21
    Temat: Re: mail i SMS (bylo: Wsciekly pracodawca)
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Michal Mokosa" napisal:

    > Ale w zakresie rekrutacji uwazam oba
    > sposoby za dobre.

    Prawde mowiac ja poczulem sie troszke tak, jak pewnie poczulby sie
    pracodawca gdyby osoba ubiegajaca sie u niego o prace przyniosla mu swoje
    CV spisane szybko na kartce wyrwanej z zeszytu jakiemus dzieciakowi na
    ulicy, ktory akurat wracal ze szkoly. IMHO sms sie nadaje do tego aby
    umowic sie z kumplem na piwo i z dziewczyna na kino...

    > Jezeli tylko obie strony to zaakceptuja.

    Tutaj nikt nic nie akceptowal i na nic sie nie umawial.

    > W SMSie podalem kogo i na jakich
    > warunkach zatrudnie i znalazlem.
    > Dziewczyna pracuje do dzis.

    No to pogratulowac :) Ja niestety zbyt dobrych informacji nie otrzymalem
    tym sposobem. W innym wypadku moze bym jeszcze sie zdecydowal. W tej
    chwili wlasciwie moge juz uznac owe ogloszenie za spam, gdyz dostalem je
    juz kilka razy. Co smieszniejsze zmienila sie nieco jego tresc (wczesniej
    oferowano samochod sluzbowy, a pozniej wymagano juz wlasnego samochodu).

    > Tylko ostatnio z kierowcami to sie nie
    > sprawdza ;-)

    A gdzie i kierowcow jakiej kategorii? ;-)

    pozdrawiam
    Greg