PracaGrupypl.praca.szukanakraków zdesperowana szuka pracy › Re: kraków zdesperowana szuka pracy
  • Data: 2005-02-19 21:06:06
    Temat: Re: kraków zdesperowana szuka pracy
    Od: "webman" <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Fotech" <w...@p...onet.pl> a écrit dans le
    message de news:cv6pce$ofj$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Nie rozumiem, gdzie widzisz tu kpinę?
    > Kropelka

    1600 zł netto w Krakowie proponuje sie wykształconym,
    ukształtowanym, rozsądnym, doświadczonym, mądrym ludziom, a
    nie ludziom, którzy maja tendencję reklamowania sie jako
    bałaganiarze we wszystkim, a zwłaszcza w życiu zawodowym.

    Wojtek

    Nie wydaje mi się żeby Twoją odpowiedź można było nazwać
    przemyślaną.
    Jestem przekonany, że Ty sam masz problemy z pracą.

    webman