PracaGrupypl.praca.dyskusjekoniec umowy a zwolnienie lekarskie › Re: koniec umowy a zwolnienie lekarskie
  • Data: 2005-12-28 22:17:34
    Temat: Re: koniec umowy a zwolnienie lekarskie
    Od: "exit" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mihnik" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:dohfhh$mri$1@inews.gazeta.pl...
    > tak da, dopoki bedziesz na zwolnieniu beda placili Ci zasilek, na
    > zwolnienie musisz isc 31 grudnia, potem je przedluzac, ogolnie wiekoszosc
    > osob jest wzywana do ZUS po okolo 120 dniach na kontrole

    na kontrole ZUS potrafi wezwac juz po 1,5 miesiaca

    > wiec mozesz tak 3 miechy ciagnac, dostajesz chyba 85% pensji wyplacane w
    > zaleznosci jak jest zwolnienie przedluzane.

    dostajesz 80% sredniego wynagrodzenia ( podstawa ok 2400 brutto)

    > Robi tak 99% ludzi ktorzy utracili prace, ja z tej opcji nie korzystalem,
    > lecz moi sasiedzi ;)) korzystaja..............

    No i co z tego?? kazdy madry z tego skorzysta.Przynajmniej cos w ciagu
    swojego zycia uzyska od ZUS-u.

    > witamy w Polsce :)))))

    Nie tylko w Polsce tak sie dzieje......daleko nie trzeba szukac(patrz
    Niemcy)

    pozdrawiam
    exit