PracaGrupypl.praca.dyskusjekodeks pracy --- skąd ściągnąć nową wersję? › Re: kodeks pracy --- skąd ściągnąć nową wersję?
  • Data: 2003-02-18 15:16:33
    Temat: Re: kodeks pracy --- skąd ściągnąć nową wersję?
    Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PawlakA napisał:

    > No właśnie o to mi chodzi - nie wszystkie dostępne w internecie są
    > najnowsze. Nawet te 'u źródła'. A tak się składa że ta uwaga, której
    > brakuje może mnie bardzo interesować.
    > Zapytam inaczej.
    > Jaka jest data ostatniej aktualizacji Kodeksu Pracy? Czyli jaką datę
    > powinna zawierać ta wersja którą chcę ściągnąć?

    Na sejmowej jest ostatnia - nie wiem gdzie powinna byc ta slawetna uwaga
    (jakos mi nie jest potrzebna do zycia, bo nie jestem kadrowcem) -
    prawdopodobnie byla w przepisach wprowadzajacych i gdzies im wcielo -
    mozliwe, ze dlatego iz nie bylo dokladnej daty - wejscia przepisow
    okreslanych data sa zaznaczone. Ale to przypadek jednostkowy.

    Ogolnie, niezaleznie od publikacji elektronicznych, jedynym
    obowiazujacym tekstem jest tekst opublikowany w PAPIEROWYCH
    piblikatorach - jezeli jakis serwis popelni blad w przepisywaniu, to
    tylko TY jestes stratny.

    Flyer